Veelgestelde vragen
bestellingen
Plaats je bestelling op de webshop en kies bij het afrekenen voor afhalen en contant afrekenen. Maak vervolgens een afspraak en dan kan je je product in persoon komen bekijken en kan ik je advies geven! Je mag dan nog altijd wisselen van bestelling of besluiten om het product niet mee te nemen!
Een bestelling zal 3-7 dagen duren om te laten leveren.
Bestellingen worden 3 maal per week verzonden vanwege de schoonheidsbehandelingen.
Bestellingen worden 3 maal per week verzonden vanwege de schoonheidsbehandelingen.
Ik verzorg het inpakken en verzenden van je producten zelf.
De producten worden met de grootste zorg ingepakt en verzonden vanuit het schoonheidssalon Frutti Skin te Zonhoven.
Gelieve eerst de volgende stappen te nemen:
– Bekijk je bestelbevestiging na of je het juiste leveradres hebt opgegeven.
– Vraag na bij je lokale postkantoor of er een pakketje achter blijft.
– Vraag bij je buren of je pakketje niet daar terecht is gekomen.
Als je leveradres correct is en je pakketje is niet op het postkantoor of bij de buren, neem dat contact op met greetje.laermans@gmail.com – Ik bekijk wat ik voor je kan doen.
Verzendingen binnen België kosten €5,95 en naar Nederland €7.95.
Levering in België en Nederland.
Zeker! Duid deze optie aan bij het afrekenen en dan krijg je van mij een bevestiging wanneer het product klaar is voor ophaling.
Dan kan je een afspraak maken om je pakketje af te halen op Wijvestraat 7 te Zonhoven.
Klachten
Het spijt me dat je een verkeerd of gebroken product ontvangen hebt!
Gelieve me binnen 7 dagen van ontvangst van de bestelling foto’s te bezorgen van het product op greetje.laermans@gmail.com.
Ik bezorg je een vervangproduct of vergoed je in de vorm van een tegoedbon.
Ik accepteer enkel retouren van producten in perfecte staat en met ongeopende verpakking. De klant staat in voor de verzendkosten van de retourzending.
Ik kan momenteel geen terugbetaling aanbieden. Als u een verkeerd of gebroken product ontving, stuur me dan binnen 7 dagen van ontvangst een mail met foto’s naar greetje.laermans@gmail.com, dan kan ik u gratis van een vervangproduct voorzien.